vissza a főoldalra

 

 

 2007.11.16. 

Cenzúra törvény

A büntető törvények most elfogadott szigorításai mind a cenzúra általános, a megfoghatatlanságig való kiterjesztését és a magyar keresztény állampolgárok jogainak és lehetőségeinek megnyirbálását célozzák. Ezek az új módosítások nem csak időben esnek egybe Simon Peresz izraeli államfő öntelt, de alappal bíró kijelentésével, miszerint a zsidók felvásárolják Magyarországot, hanem össze is függenek vele. A felvásárlás tény, évtizedek gyakorlata. Gyakran megbízottak által történt, más nemzetek lobogói alatt. A lehetőséget törvények és törvényhézagok segítették elő. A föld, az ipar, az intézmények, a kereskedelem, a bankok felvásárlása azonban nem eredményezi a birtok nélkül maradt, földönfutóvá lett nép – a palesztin őslakosság – belenyugvását. A lázadást nem zárja ki. Ezért az őslakosság fellázadását meg kell előzni. Ez az új földesurak érdeke. Ezért van az antiszemitizmus ellen folyó állandó küzdelem, ezért a holocaustban való magyar bűnrészesség örökös emlegetése, ezért hangsúlyozzák kitartóan, hogy a zsidók félnek és ezért akarják elérni, hogy a magyarság ne tudjon megszólalni a saját érdekei védelmében. Ezért kell ez a cenzúratörvény. A jogalkalmazás indokolatlan átszervezései, működési zavarainak kihasználása, a rendfenntartás, a nyomozás, a hatáskörök és a függőségek állandó bizonytalanságban tartása párhuzamos a cenzúra törvénnyel. Legyen zűrzavar és legyen egyszersmind fenyegető tiltás, méghozzá homályos. Jobb, ha nem is beszélget egymással a bennszülött társadalom.  Az európai normákhoz igazodás kikényszerítése, avagy éppenséggel elvetése is mind ezt a célt szolgálja. Most aztán jön Szabó Dezső szép tételének kifordítása - „minden magyar felelős minden magyarért”,- amely elsősorban a kárpát-medencei összetartozást fejezi ki: „minden zsidó perelhet minden zsidóért.” A törvény lényege ugyanis az, hogy minden etnikai csoport, kisebbség, intézmény, egyesület bármely tagja magára nézve sértőnek, megalázónak, kirekesztőnek találhat bármely nem személynek célzott kijelentést, írást, kiszólást, csapat buzdítást és pert indíthat, ha a Gárdának „jobbra át!”-ot vezényelnek a Dob utcában. No, persze ez eddig is így volt. Nincs új a nap alatt, de most törvénybe foglalták és ez fokozott fenyegetés. Mi vagyunk az urak ebben az országban és ti jobb, ha befogjátok a szátokat. Jellegzetes az is, hogy Simon Peresz nyilatkozatában két országot és egy városrészt jelöl meg, mint az izraeli felvásárlás sikeres területét. Lengyel- és Magyarország mellett Manhattant, New York központi résztét jelöli meg. Manhattan azonban, New Yorkkal együtt már 1920-ban az övék volt. A nagy kikötővárosban akkor körülbelül 4és fél millió ember élt, s ebből másfél millió már vagy frissen bevándorolt, vagy korábban érkezett zsidó volt. New Yorkot ők akkor már a sajátjuknak tekintették és a New York- i kehila, az Amerikai Zsidó Bizottsággal együtt a legnagyobb hatalmat jelentette az Államokban. „Senki sem tudja, hogy hány zsidó él az Egyesült Államokban – írja Henry Ford „A nemzetközi zsidó”-ban 1920-ban – A számadatok a zsidó hatóság kizárólagos tulajdonában vannak. Az Egyesült Államok kormánya jóformán minden kérdésre meg tud felelni a lakosság adatait tekintve, de mihelyst megkísérli, hogy megállapítsa a folyamatosan bevándorló és az itt élő zsidók számát, a washingtoni zsidó lobbi azonnal közbelép és megakadályozza.” Ezt a módszert a zsidók Oroszországból hozták. A kahal, a gettókban élő zsidóság saját vezetése kivívta a cári hatóságokkal szemben a zsidók létszámának nyilvántartási jogát és az adatokkal folyamatosan visszaélt. Nem fizetett adót mindenki után és nem állított annyi katonát, amennyi szükséges és törvényes lett volna. Amerikában ilyen módon a bevándorlást a felügyeletük alá tudták vonni. Az első világháború után Németországból, Lengyelországból, Oroszországból nem-zsidónak majdnem lehetetlen volt az USA-ba bejutni, zsidók azonban ezrével érkeztek ugyanezen országokból – írja Henry Ford. S felteszi a kérdést: „Miért vannak kiváltságaik? …Nem menekültként érkeznek, akik az éhség és az üldözés elől menekülnek, hanem úgy jönnek, mintha övék volna az ország.”

Henry Ford autógyár tulajdonos szavahihetőségét azonban megtépázta a nemzetközi sajtó, állítván, hogy visszavonta tanait, megbánta bűneit. Ez valószínűleg nem igaz, mert Hitler a legnagyobb kitüntetéssel jutalmazta Fordot. Hitlert viszont a Time Magazin 1938-ban az „Év emberének” választotta meg. Ma pedig az azóta megélt tapasztalások következtében semmi okunk kételkedni Ford okfejtésének megalapozottságában. Ilyenformán tehát Simon Peresz állítása Manhattant illetően igaz, s csak időben van elcsúszatva és inkább azt fejezi ki, hogy a manhattani pénzhatalom most már százszázalékos. A korábbi, az  angolszász-fehér-protestáns, azaz az eredeti amerikai tőke hatalma már másodrendű. Simon Peresz azonban valamiről megfeledkezik. Manhattanról eldicsekszik, de Palesztináról mélyen hallgat. 1920-ban, amikor a zsidó túlsúly Manhattanban már nyilvánvaló volt, Palesztinába még csak éppen megindult a nagyarányú betelepedés és a helyfoglalás. Palesztina még brit domínium volt, Londonban kinevezett kormányzó irányította. Az az angol kormányzó, akinek az uralkodása idején a legnagyobb foglalásaikat végrehajthatták Sir David Samuel volt, természetesen angol zsidó. Eltűrte, hogy a háborúban és kedvezőtlen időjárás miatt tönkrement arab birtokosok földjeire jelzálog hitelt folyósító angliai zsidó bank rátegye a kezét.  S amikor egy angol tisztviselő méltányosabb bankra akarta bízni ezeket az ügyeket, azt hazaküldte. Palesztina átformálása az angol demokrácia fennhatósága alatt történt, az őslakosság földönfutó lett, az Oroszországból érkezők pedig birtokosok és vezetők.  Peresz tehát okkal hallgat. A magyarországi felvásárlás és hatalomra jutás erős hasonlóságot mutat a palesztiniaival. A cenzúra törvényt azok ellen kell alkalmazni, akik ezt a hasonlóságot látják, felfedik. Azok nyilvánvalóan antiszemiták. A zsidóknak egyetlen iskolájuk sem volt a régi Palesztinában, a húszas évektől kezdve rátették a kezüket majdnem mindre és ma minden az övék. Ez kísértetiesen hasonlít arra, ami ma Magyarországon történik.  Megosztani, zűrzavart teremteni, az összetartozókban egymás iránt bizalmatlanságot ébreszteni, ez a politikai módszer. Bezárni az iskolát, tönkretenni az egészségügyi rendszert, a népet szegénységben és napról napra élés, vegetálás kényszerében tartani, az ifjúságot és az értelmiséget kiüldözni, zavaros, napról napra változó törvényekkel elbizonytalanítani és a sajtó megszállásával félrevezetni – a felvásárlás sikerének a titka. Csak erről Simon Peresz nem beszél. Mi beszélünk. A magyarság ilyen cenzúra törvényt nem fogadhat el. A kísérletet el kell utasítani. Maga a törvény tákolmány, nyilvánvalóan alkotmányellenes. Aligha fogja kibírni az Alkotmánybíróság kritikáját. De nem fogják abbahagyni, ideiglenesen finomított formában újra beterjesztik. Nem nyugszanak. Ennek a cenzúra törvénynek a léte és a zsidó felvásárlás kérdése is a Gyurcsány kormány létéhez, tágabban és pontosabban a rendszer fennmaradásához van kötve. Tehát Gyurcsánynak és kormányának mennie kell és utána a rendszert kell megtisztítani a magyarellenességtől. Új magyar rendszer kell. Magyar felvásárlás, magyar ipar, a magyar föld maradjon a magyaroké. Ez a válaszunk. És szívesen látjuk Simon Peresz urat egy magyar tulajdonban maradt Magyarországon. Legyen a vendégünk, de ne a Pilátusunk.

Csurka István