| 
               2012.01.27. Csurka István: Történelemhamisítás
 Visszavonulás és ellenállás
 A kormány a rá
              nehezedő roppant nyomás hatására kénytelen volt
              visszavonulni. A kinevezett IMF-tárgyaló kénytelen volt
              elfogadni, hogy az IMF, ha jön egyáltalán, beleszólóként és
              utasítóként települ be, megszüntetve a függetlenséget. A
              jegybanktörvény további gyomlálására is ígéretet tett a
              kormány, biztosítva az ellenséges erőket, hogy Simort, a
              nemzetközi megalázás és kiszipolyozás főemberét futamideje
              végéig helyén hagyja és eltűri az MNB 
              további nemzetellenes működését. A nemzeti bankok függetlenségének
              elve, már ami elsősorban a kis államokat, a gyengéket és a ráutaltakat
              illeti, az egyik legrégibb liberális gyarmattörvény, amely éppen
              hogy nem függetlenséget, hanem sorba állítottságot jelent. A
              nemzeti bankok közös háttérhatalmi irányításban vannak láncba
              fűzve, és nemcsak a váltakozó előjelű kormányoknak
              nincsenek kiszolgáltatva, ami önmagában helyes volna, hanem a
              nemzetek sorsalakításába sincsenek beleállítva, sőt, ha találnak
              élükre egy olyan sötét nemzetközi tárnokmestert, mint Simor,
              a nemzetellenesség erődítmény-rendszerévé válhatnak. Ezért
              az MNB kulcskérdés. Simorék kamatpolitikája roppantul megnehezíti
              és megdrágítja a kormány pénzhez jutását, együttműködése
              a Soros-féle spekulánsokkal halálos veszedelem. Anélkül, hogy
              ebben a kérdésben vizsgálódtunk volna, megállapíthatjuk,
              hogy az öszszes jegybank közül a magyar van a legrosszabb kézben.
              Mintha egy trianoni elrendelés gondoskodnék arról, hogy Surányi
              György után Simor kezébe kerüljön és csak a szelíd Bod Péter
              Ákost lehessen rövid úton kipenderíteni helyéről, hogy a
              nemzetellenesség folyamatos legyen. A Nemzeti Bank minőségi válságponttá
              válása egyáltalán nem újkeletű. Már az IMF-be bekötő,
              izraeli–magyar kettős állampolgárságú elnökhelyettese,
              Fekete János megszervezte a mai, elsősorban Amerikához és
              Izraelhez kötött státusát, és éppen azért gyújtópont most
              a Simor-kérdés, mert a szervező és haszonélvező kör veszélyben
              látja az 1982-ben már kicsikart pozíciót. Akkor a pártállammal,
              Kádárral és Moszkvával szemben látszott nyugatosodásnak az
              IMF-be való belépés. A közvélemény nyitást látott benne,
              mert csak a szovjet rendszer igazi arcát ismerte, a Nyugatét
              nem. Most, amikor az IMF kényszerű visszahívása és egyben
              parancsolni akarása kétségtelen vereség, a magyarság már régen
              szenved a felismert nyugat erőszakosságától, önzésétől és
              különösen az amerikai–izraeli behatolástól. A kiábrándulás
              mélyebb, mint a felszín csa-csogja. 
              Sokkal több, mint a Jobbik nagyszájúskodása és örökös
              parittyázásai. A magyarság most döbben rá, hogy az a bálvány,
              amelyet évtizedekig csodált a szovjet elnyomatás évtizedeiben
              – ledőlt. Nem a nyugati embert fogadja idegenkedve, nem a
              nyugat történelmi teljesítményeit veti el, hanem a rendszer erőszakoltságát,
              életidegenségét látja meg. Azt fedezi fel, amit maga a nyugati
              közember talán nem is lát jól a maga magas életszínvo-nala
              szemüvegén keresztül: hogy az egész természetellenessé és
              romlottá vált. A liberalizmus megmételyezte és fogyatkozóvá,
              terméketlenné változtatta a nyugatot, vele minket is. A
              liberalizmus, a szabadkőművesség kiszorította és másodrendűvé
              tette a nyugat alapját, a kereszténységet. Amíg a nyugat
              keresztény volt, szaporodott. A világ legképzettebb fiait és lányait
              szülték meg a német, a holland és a magyar templomjáró anyák.
              A magyar paraszt-anyák, akiktől aztán a kicsi földet is
              elvette a szovjet rendszer, és a vele szövetséges, vagy legalább
              egy húron pendülő szabadkőművesség. Ma a nyugat legfőbb
              baja, hogy hagyta magát kiforgatni a kereszténységéből.
              Vagyis az alapjaiból. Kétségtelen természetesen, hogy ez a
              kiforgatás a hirtelen támadt anyagi bőségnek és a technikai,
              technológiai fejlődésnek is köszönhető és mintegy sorsszerű
              is volt. Ezt már sokan és sokféleképpen elemezték. Most
              azonban a kereszténység és a keresztyénség ébredni látszik.
              Ezt a pápai trónra ültetett személyiségek grandiózus sora is
              bizonyítja.  A
              frontvonal világos: a nemzetközi nagytőke, a háttérhatalom
              nem engedhet teret a keresztény előretörésnek. A nyugat nem ébredhet
              rá, hogy megváltása nem eurótól és gazdasági növekedéstől
              függ, hanem a kereszténység újrafelvételétől. Ez az alapkérdés. És akkor előáll
              egy volt rabország a maga kétharmados alkotmányozó hatalmával,
              és alaptörvénye preambulumában keresztény és Szent Koronás
              elveket fogalmaz meg, hitet tesz a kereszténység mellett. Hát
              nem kell ezt azonnal agyonütni? Az agyonütés
              folyamatba tétetett. Minden oldalról özönlenek be a liberális
              háttérha-talom tankjai, hogy eltapossák az alkotmány
              preambulumát. Más is történt azonban. A Nyugatból mélyen kiábrándult
              magyar keresztény tömeg elkezdte a maga ellenálló szervezkedését.
              Tüntetések és felvonulások alakulnak, terjesztenek be szelíd,
              de határozott követeléseket. Itt mégiscsak mi vagyunk a legfőbb
              tényező. Mi tartjuk el a munkánkkal a Nemzeti Bankot is, a
              liberális, szabadkőműves árulókat is. A mozgalom még kezdeti
              állapotában van. Még sok minden nem világos, de már létrejött
              a keresztény front. Miközben az állam, a kormány a végveszély
              állapotába kerül, a társadalom szerkezete új állapotba kerül.
              Zavarosan, ellentmondásosan, beavatkozásokkal, de megszerveződik
              a keresztény magyar társadalom, amelyik nem fogadja el azt az új
              állapotot, amelyet a háttérhatalom, ha sikerül neki, létrehoz.
              A kormány, a kétharmados többség nehézbombázásokkal megdönthető,
              létrejöhet a tervezett új, liberális, lényegében izraeli célú
              állam, amelyben minden pozíciót a kisebbség emberei foglalnak
              el, s teljessé válik a Moszad irányítása, de a keresztény többség
              együttműködése, önfeladása még viszonylag hosszú idő
              alatt és terrorisztikus lépések hatására sem következik be.
              Ilyen helyzet még nem volt a magyar társadalomban. Más lesz ez
              és már ma is más, mint amilyen a passzív rezisztencia volt a
              Bach-korszakban, más, mint a kiegyezés utáni felemás függetlenségi
              kitartás, s a kérészéletű antiszemita mozgalom volt, mert ezt
              egy semmihez sem hasonlítható ország- fenntartó öntudat és
              hit kovácsolja össze. Létrejöhet itt egy akármilyen Soros György-paradicsom,
              ennek az önmagára ébredt magyar keresztény mozgalomnak a beletörődését
              s együttműködését nem fogja megkapni. A társadalom végleg
              kettészakad. Éspedig nem azért, mert ez az esetleg nyomorgó,
              de mindenesetre másodrendű életre szorított tömeg olyan magas
              erkölcsiséggel és erkölcsi szilárdsággal jön létre, amely
              ezt elvállalja és hősileg küzd, hanem azért, mert arra jön rá,
              hogy nem érdemes. A Kádár-rendszerbe ez a réteg, illetve az elődje
              a megtorlás borzalmas évei után beilleszkedett, el is fogadta,
              meg nem is a rendszert, aztán nem jutott semmire. A rendszerváltásban
              kisemmizték, s ha a kétharmadost, amit létrehozott, megsemmisítik
              a feje fölül, mi más marad neki, mint szép, öntudatos különélés
              és mindennek a megvetése, ami körülveszi. Meglehet, az új
              sukorói LAUDER City küzdeni fog az együttműködésért, a
              szolgálataiért, de ezt elutasítja. A nagy elkülönülés
              korszaka következik be, amikor az új birtokosoknak maguk közt
              kell élniük, mindent egymással kell megvitatniuk, és erre előbb
              rá fognak unni, mint gondolnák. Izraelben ennek már nyilvánvaló
              jelei látszanak. Az új Sion hegye nélküli világi Cion nem
              szilárdul meg, mert az történelmi lehetetlenség. Vannak létformák,
              amelyek nem telepíthetők. Telepes lakóparkokat lehet építeni
              a palesztinok területén, erőszakkal, fegyverrel fenn is lehet
              tartani, de itt, a Szent Korona földjén nem lehet. Itt csak
              magyar állam lehetséges. Ha csonka, csonka, ha ideiglenesen
              hitehagyott és beletörődő, akkor is. A keresztény
              magyar elkülönülés és ellenállás erejét, tartását is éppen
              ez adja meg. Történhet itt akármi, kiirtható a történelmi
              vezető réteg, megsemmisíthető a munkásság és a parasztság,
              de ezek maradványaiból és az újonnan teremtődött senyvedő középosztályból,
              a keresztény magyar tömegből összeálló hazabirtokosság és
              a kisebbségi sorsba került, más alávetéseken edzett magyarság
              hazabirtokossága megkérdőjelezhetetlen. Vele szemben minden
              idegen törekvés végeredményben hatástalan, legfeljebb
              ideiglenes sikereket érhet el. Talmikat. Ez az ébredés,
              amelyben nemcsak hiszek, de létrejöttét látom is, a magyar történelem
              legbiztatóbb fejleménye. Ez az, ami még nem volt. Sok szenvedés és
              félrevezetés vezetett idáig. Senki nem jósolta és senki nem
              remélte, hogy ez létrejön. Mert nem is tudta, miről van szó.
              A történelem már csak ilyen. Soha nem azt hozza létre, amit várunk
              tőle. Államcsőddel kínálgatnak, Orbán eltávolításával
              fenyegetnek, spekulációval ránk zúdulnak, világi cion államot
              terveznek, és íme, létrejön egy új hazabirtokosi összeállás,
              amely egyben elkülönülés is és megnyitja a magyar megmaradás
              új fejezetét. Az istenhit és a magyar öntudat új korszakát.
             |