2015.08.21.
Csurka István:
A rendszer
Ez a rendszer,
Medgyessy, Gyurcsány, Hiller, Pető Iván, Kuncze Gábor és Kis
János ávós gyökerű rendszere mindenütt az alapokat támadja.
Az elmúlt századok félelmetes tömegű információt,
tapasztalatot, emléket, tudást halmoztak fel, s amíg ezt a bandát
nem hagyta magára telepedni a nemzet, ez a hatalmas tudásmennyiség
a közös, nemzetkénti megmaradást szolgálta, még akkor is, ha
időnként, mint minden más élő szervezetben, felléptek zavaró
tényezők. Rossz, sőt bűnös változatok is keletkeztek. Most
azonban csak a beteges mutációkat hajszolja a rendszer.
Ugyanakkor pusztít minden természetest, hagyományost és az élet
szolgálatában állót. Nincs egyetlen olyan mozdulata, ami a
magyarság érdekét, megmaradását szolgálná.
Ennyi tudás és tapasztalat birtokába, a
bolsevizmus és neoliberalizmus házasságának, nemzetellenességről
szóló információknak ebbe a bőségébe sem a Kádár–Aczél-korszakban,
sem a Horn-pufajkizmus idején nem jutottunk, mint ebben a három
évben, amely a magyar történelem legsötétebb árnyaként
suhant el felettünk. Ez kvinteszenciája mindannak, amit ez az
ideológia és hatalomgyakorlás Lenin óta előhívott magából.
Lenin, majd Sztalin, nálunk előbb Rákosi, aztán Kádár gu lág
gal, majd börtönnel és akasztófával csináltak rendszert,
Gyur csá nyék és a kétpártrendszer kifinomult terrorja –
egyelőre – akasztófa nélkül gyilkol. Pokoli zűrzavart
teremt, elárasztja hazugságokkal a közéletet, végső soron
elveszi a nép életkedvét. Az általános kilátástalansággal
öl. Azt a reményt is elveszi az emberektől, hogy valaha rend
lesz ebben az országban. Időnként egy-egy kábítószerekkel fűtött
buli, amikor kitombolhatod magad, aztán pedig a hétköznapok végtelen
sora, amikor csak másod- vagy harmadrendű pária vagy, tengődsz,
és nem hívnak senkinek. Az ifjúság egy része ezekért a tébolyult
órákért mondjon le az értelmes munkáról, a családalapításról,
a tanulásról és a jövőről. Összesítve: a nemzet önmagáról.
Szent István
napja előtt, most nem ünnepi cikket írok, hanem számvetést készítek.
Elsőre az oktatást, a kultúrát és a tájékoztatást, a
tudatipart teszem vizsgálatom tárgyává. Mi maradt magyar
ezekben? Maradt-e még valami magyar ezekben?
Ez a rendszer,
Medgyessy, Gyurcsány, Hiller, Pető Iván, Kuncze Gábor és Kis
János ávós gyökerű rendszere mindenütt az alapokat támadja.
Az elmúlt századok félelmetes tömegű információt,
tapasztalatot, emléket, tudást halmoztak fel, s amíg ezt a bandát
nem hagyta magára telepedni a nemzet, ez a hatalmas tudásmennyiség
a közös, nemzetkénti megmaradást szolgálta, még akkor is, ha
időnként, mint minden más élő szervezetben, felléptek zavaró
tényezők. Rossz, sőt bűnös változatok is keletkeztek. Most
azonban csak a beteges mutációkat hajszolja a rendszer.
Ugyanakkor pusztít minden természetest, hagyományost és az élet
szolgálatában állót. Nincs egyetlen olyan mozdulata, ami a
magyarság érdekét, megmaradását szolgálná.
Kezdjük előbb az
oktatással. Az oktatási tárca nem tudta, mert nem is akarta
rendesen lebonyolítani az érettségiztetést és a felvételiket
az egyetemre. Az érettségi tételek kiszivárogtak. Az
iskolaigazgatókat Budapesten, hajnalban egy sportpályára
rendelték, és nehéz dobozokban cipeltették velük az új tételeket,
s ezzel a felelősséget is a nyakukba akasztották, hogy aztán a
jelesen érettségizők egy része ne kerüljön be az egyetemre.
Egy fiatalember nyolcévi kemény munkája, tiszta törekvése és
egy család figyelme, alkalmasint nélkülözése, erőfeszítése
ment semmibe azért, mert különórák megfizetésére már nem
voltak képesek. Megindult egy újfajta kontraszelekció, amelyben
csak azok voltak előnyben, akiket drága különórákon tudtak
szüleik taníttatni, mert az a nyelvtudás, amit adott esetben az
alma mater jelessel honorált és ami az egyetemen eddig továbbfejleszthető
volt – különórák és külön díjazás nélkül, természetes
módon –, az most elégtelennek bizonyult, mert nem fizetett meg
érte senki. Ennél ravaszabb, csak a gazdagabbakat szolgáló
kontraszelekciót még nem alkalmaztak ebben az országban. Ha
hagyjuk, jövőre továbbfejlesztik, és születési anyakönyvi
kivonatot is fel kell mutatnia a diáknak, és jaj neki, ha csak
magyar szülők megkeresztelt gyermeke, és nincs a felmenői között
volt ávós, szavatolt marxista, vagy legalább egy olyan polgárbarát,
aki csak egy-két magyar polgárt jelentett fel, húzott ki a
jutalmazási és kinevezési listáról.
Kevesebb magyar
tudóst akarnak látni, kevesebb kutatót és egyetemi oktatót,
kevesebb tanárt és orvost, és mindenütt elsősorban azokat,
akik számára fenntartják ezeket a pályákat. A vezetésre
jogosító tudást egy szűk kör között akarják szétosztani.
A cél egy uralkodó kaszt kialakítása, amelyik már nem magyar,
hanem nemzetközi, gyökértelen és lehetőleg megbízható származású,
azaz zsidó vagy valamilyen mértékben odakötött.
Itt meg kell állnunk
egy pillanatra, és fel kell tennünk a kérdést, hogy kiknek a
kezében van az ország, kik vezetik a társadalmat. Ezt a kérdést
sosem teszik fel. Ez tilos és veszélyes. Ha erre a kérdésre úgy
válaszolunk, hogy az országot zsidók birtokolják és vezetik,
nem teljesen helyes választ adunk. Nem így van, mert a
hatalombirtoklásból, a vezetésből a tisztességes magyar és
magyar érzelmű zsidó honfitársaink kimaradnak. Kimarad sok
vallásos ember, sok kis- és nyárspolgár, iparos, kereskedő és
szorgos, munkájából élő ember, aki rosszallva és sokszor félelemtől
eltelve nézi, mit művelnek sokszor a nevében maffiózók,
gonosztevők, a hatalom és a bosszú megszállottai, a magyarság
ellenségei, az idegenség és sokszor Izrael és Amerika megbízásait
teljesítők. Akkor járunk közel az igazsághoz, ha azt mondjuk:
Magyarországot ma egy volt marxista – és marxizmusába
mindenkor visszaállni kész –, sztalini diktatúrára hajló,
legfeljebb kétszázezer tagot számláló szűk elit vezeti,
amelynek vezető posztjait ilyen marxisták, ávósok utódai, ávós
szellemiségűek vezetik, igazgatják. Fosztják meg, a példánál
maradva, a tisztes érettségizéstől.
Az oktatásért
most Magyar Bálint oktatási miniszter a felelős. Kicsoda Magyar
Bálint? Az azonos nevű félarisztokrata színházi dramaturg
fia, aki a Nemzeti Színház vezetői között maradt a zsidótörvények
idején is, Kiss Ferenc alatt is. Anyja, Siklós Olga, esztétikát
tanított a Színművészeti Főiskolán 1952-ben, amikor engem
oda felvettek. A főiskolát akkor a cionista-marxista,
sztalinista Simon Zsuzsa igazgatta. A származás semmit nem
magyaráz meg, Magyar Bálint lehetne nevéhez méltó magyar
vezető is, de belőle a marxista jelleg ütközött ki, s egy
teljesen magyarnép- és nemzetellenes oktatást hoz létre,
illetve e létrehozás érdekében tönkreteszi a még meglévő
nemzeti oktatást, az egyházi iskolákat, a minőségi magyar
nevelést. Nem a származás a lényeg, hanem a program. Magyar Bálint
programja nem magyar, hanem neoliberális, marxista, ávós gyökerű
és zsidó, annak ellenére, hogy ő maga nem az.
A Magyar Rádiót
most a saját közalapítványi kuratóriumának elnöke, egy, az
átvilágítóbírói testület által ügynökmúltja miatt
elmarasztalt egyén, bizonyos Gellért Kis Gábor akarja tönkretenni.
Az illető híres pártállami krakéler, és természetesen
hitetlen, marxista zsidó. Elődje, illetve támogatója, a kuratórium
másik tagja, Agárdi Péter, akit Aczél György egyszer már
kihelyezett a Rádióba alelnöknek, hogy magyartalanítsa. Régi
pártközpontos elvtárs ő, s szép neve felkínál egy játékos
irodalmi futamot. Az Agárdi Péter név véletlenül-e vagy sem,
azonos Heltai Jenő verses vígjátékának, a Néma Leventének a
főhősével. Ezt a kedves kis darabot ma is sokat játsszák, és
a közönség még mindig jól szórakozik rajta. A darabot az általam
is nagyra becsült Heltai Jenő írta, akit eredetileg Hertzlnek hívtak,
s aki unokaöccse a cionizmus megalapítójának, Hertzl
Tivadarnak. Heltai Jenő a magyar irodalom és újságírás, versírás
méltán megbecsült alakja, a Nyugat nemzedék tagja. Nevéhez fűződik
a „mozi” szavunk feltalálása. Heltai Jenő magyar író, Agárdi
Péter, a létező, magyarellenes, marxista, s hogy milyen származású,
az szinte mellékes. Apja Agárdi László, anyja Wassermann Klára.
Most éppen azon fáradozik, hogy száz százalékban visszavegye
a Magyar Rádiót a marxistáknak. Ötven százalékban el sem
vesztették.
(2005)
|